Mökin käyttösäännöt

Liinavaatteet:

Jokainen mökin vuokraaja on velvollinen käyttämään omia liinavaatteita käytön aikana ( aluslakanat, pussilakanat ja tyynynpäälliset ).

Jätehuolto:

Jokainen mökin vuokraaja on velvollinen huolehtimaan pois omat talousjätteensä. Bio jätteet laitetaan kompoistoivaan käymälään ja muu poltettava jäte jäteastiaan joka on mökki tien alussa. Tupakoitsijat huolehtivat tupakantumppinsa niille varattuihin astioihin, jotka on tyhjennettävä mökiltä poistuttaessa.

Siisteys:

Huolehdi, että jätät mökin asianmukaisesti siivottuna seuraavalle vuokraajalle. Jos mökkiä ei ole asianmukaisesti siivottu ja siivoustaso riittävä voi osasto 52 laskuttaa siivouksesta 100€ .Tupakointi sisätiloissa on kielletty !

Astiasto ja kalusto:

Mökillä on kohtuullinen käyttöastiasto. Jätä astiat puhtaaksi käytön jälkeen. Huolehdi, että astiasto ja kalusto jäävät ehjänä mökille. Älä jätä omia astioitasi mökille.

Lemmikit:

Pidä lemmikkieläimistä huolta, ettei ne liiku vapaana muiden mökkiläisten pihoilla/tonteilla. Kerää lemmikin  jätökset pois pihamaalta. Mökin sisällä lemmikki ei saa olla sohvilla eikä sängyssä, vaan lattialla. Varaathan lemmikille oman nukkuma alustan. Aittoihin lemmikkien vienti kielletty.

Puutteet ja viat:

Ilmoita puutteista ja vioista, joita et itse voi korjata mökin EMÄNNÄLLE

Reetta Seppänen

P. 0400350527           reettaseppanen95@gmail.com

Mökiltä lähtiessä:

- Laita aina nimesi vieraskirjaan.

- Varaa kuivia puita takkaan ja saunaan seuraavaa vuokraajaa varten.

- Puhdista jääkaappi, irrota töpseli seinästä ja jätä ovi raolleen.

- Puhdista mikroaaltouuni

- Puistele matot, imuroi ja luuttua lattiat, tuuleta peitot ja tyynyt.

- Pese wc:n pönttö ja huuhtele lauteet

- Tyhjennä tuhkat takasta ja saunauunista grillikatoksessa olevaan peltisankoon.

- Aittoihin ei jätetä pattereita päälle.

- Älä jätä mitään roskia halkolaatikkoihin.

- Nosta vene tarpeeksi ylös rannalle, ettei se lähde aaltojen mukana järvelle. Vie airot varastoon.

- Huolehdi ovien lukitsemista ja että ikkunat ovat kiinni.

Talviaikana:

Sulje ilmanvaihtoventtiilit saunasta ja pesuhuoneesta.

Sulje takan ja saunan pellit.

Osasto voi laskuttaa sääntöjen noudattamatta jättämisestä  vähintään 100 euroa!