Syyskokous päätöksiä

10.12.2017

Osaston Syyskokous pidettiin 22.10.2017 Hotelli Julien sauna ja kokoustiloissa samassa pidettiin pikkujoulu. Kokous oli oikein antoisa, keskusteleva ja päätöksiä syntyi.

Syyskokouksessa oli läsnä 20 henkeä. Päätöksiä tehtiin henkilövalinnoista v. 2018 - 2019 puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti Jukka Kämäräinen, hallituksen kooksi tuli viisi varsinaista jäsentä ja 4 vara jäsentä. Hallituksen jäsenistä myös äänestettiin, talousarvio v. 2018 hyväksyttiin ja toimintasuunitelma v. 2018 hyväksyttiin.

Huomionosoituksia annettiin 4 osaston 52 hallituksen toiminnassa ansioituneille jäsenelle kunniakirja ja pieni muisto. Saajia oli Kari Honkanen, Ville Jauhiainen, Kari Simanainen ja Risto Kukkonen.

Pj. Jukka Kämäräinen

Liitteet