Osaston 52 Syyskokus on pidetty 16.11.2013 ja valinnat tehty.

19.11.2013

Raideammattilaisten osasto 52 JHL ry on pitänyt sääntömääräisen Syyskokouksen Joensuussa pursiseuran huvilalla.

Osaston kokouspuitteet olivat hyvät paikan, ruuan ja kokousväen suhteen. Käytiin hyvät ja rakentavat keskustelut hallituksen koosta ja hallituksen jäsenistä, talousarviosta ja toimintasuunitelmasta.

Henkilövalinnat:

Osaston Puheenjohtaja valinta oli yksimielinen ja puheenjohtajana jatkaa Jukka Kämäräinen.

Osaston hallituksen koko on 12 jäsentä, 6 varsinaista ja 6 varajäsentä.

Hallituksen varsinaiset jäsenet:

Kari Honkanen, Aimo Heiskanen, Kari Simanainen, Anssi Vartiainen, Katja Muukkonen ja Risto Kukkonen.

Hallituksen varajäsenet:

Sulo Pikkarainen, Mikko Oksman, Sanna Turunen, Vesa Turunen, Ville Jauhiainen ja Mikko Mustonen.

Talousarvio oli maltillinen, jäsenten kulukorvauksien osalta. Osaston kesänviettopaikkaan investoidaan jonkin verran rahaa uusiin jätevesi laitteisiin ja uuteen varasto/aitta rakennukseen.

Toimintasuunitelmassa tuli esille mökin kunnostus ja uuden varaston/aitta rakennuksen rakentaminen talkoovoimin.

Koulutetaan jäseniä LM, TSV ja hallituksen toimihenkilöitä tehtäviin.

Pj Jukka Kämäräinen