Osaston Syyskokous pidetty

9.11.2015

Raideammattilaisten syyskokous pidettiin Aittarannan sauna ja kokoustiloissa.

Kokouksessa oli paikalla 16 henkilöä.

Kokouksessa päätettiin osaston toimihenkilöt v.2016 - 2017, toimintasuunitelma v.2016, talousarvio v.2016, hallituksen koko, ratapiha jaosto, radanpito jaosto ja toiminnan tarkastajat.

Osaston puheenjohtajaksi v.2016 - 2017 valittiin yksimielisesti Jukka Kämäräinen

Hallitus paikat äänestettiin 12 jäsenen kesken. Varsinaisia hallituksen jäseniä 6 ja 6 varajäsentä. Hallitukseen tuli muutama uusi kasvo Esa Leppänen ja Aatos Tekokoski.

Hallitus:

Varsinainen jäsen: Pj Jukka Kämäräinen, vara pj Anssi Vartiainen, vara sihteeri Kari Honkanen, Kari Simanainen, Ville Jauhiainen, Risto Kukkonen ja Mikko Oksman.

Vara jäsenet: Sihteeri Sanna Turunen, Rahastonhoitaja/jäsenasiainhoitaja Esa Leppänen,Sulo Pikkarainen, Vesa turunen ja Aatos Tekokoski.

Mökin isännäksi valittiin Kari Honkanen.

Virkistystoimintaa hoitaa Hallitus.

Jaostoja valittiin 2 . Ratapuolen jaosto vetäjänä toimii Aatos Tekokoski ja ratapihajaosto vetäjänä toimii Ville Jauhiainen.

T. Pj Jukka