Mökin vuokraaminen

KESÄMÖKIN VARAUSSÄÄNNÖT

Varauspaikka

Nettivarau kalenteri Super Saas. Kirjaudu sisään käyttäjä tilillesi. Sähköpostiosoite ja salasana.

Varaamisoikeus:

Osaston jäsen voi varata kesämökin. Varauksen voi tehdä 2 kuukautta ennen käyttöä.

Yksi varaus kerrallaan kuukauden aikana. Myös eläkkeellä olevat maksavat ja vapaajäsenet voivat vuokrata mökkiä.

Uutena varauskäytäntöä on laajennettu myös osaston ulkopuolisille luotetuille henkilöille korkeampaan vuokraus hintaan.

Varaamistapa ja Maksu:

Varaaminen tehtävä varauskalenteria käymällä kirjautumalla sisään ja varattava mökin käyttö aika. Maksu on suoritettava varauksen yhteydessä suoraan Osasto 52:sen tilille FI1457700520061307.

Varausaika:

Varaus alkaa ensimmäisenä varauspäivänä klo 16.00 ja päättyy viimeisenä varauspäivänä klo 16.00.
vuokrausaika on max 7 vuorokautta kerrallaan.

Avaimet:

Avaimet saa varauksen alkamispäivänä avainkaapista, jonne ne myös palautetaan heti käytön jälkeen.

Uutena on mökille laitettu numero koodilla varustettu avaun kaappi josta löytyy myös mökin avain. Avain kaappi sijaitsee terassin seinällä sulakekaapin vieressä. Avainkaapin Koodin saa mökin Emännältä Reetta Seppänen puhelin numerosta 0400350527

MAKSUT:

Kesäaikaan 1.5 - 30.9 Jäseniltä 40 euroa/vuorokausi. Muilta kuin jäseniltä vuorokausi hinta on 70 euroa/vuorokausi

Jatkoaika:

Lisävuorokausia voi katsoa kalenterista. Jos mökki on vapaa seuraavana päivänä voi jatkaa vuokrausta vuorokausi kerrallaan.

Kesäajan varaukset aika

1.5- 30.9

Vastuut:

Jokaisen velvollisuus on tutustua mökin sääntöihin ja noudattaa niitä.

Käyttäjä vastaa aiheuttamastaan vahingosta mökillä.